A céges flotta kötelező tartozéka

Néha az ember már előre lát olyan dolgokat, amiket a vezetőség vagy épp a saját közvetlen főnöke nem, és akkor még szerencsés az ember, ha ez a hiba vagy hiányosság nincs hatással rá, vagy az ő munkájára, azonban ha ez mégis így lenne, akkor valahogyan meg kell próbálni erre a hibára felhívni a figyelmet. Persze ez sosem könnyű, mert a főnökség mindig úgy gondolja, hogy egy-egy terv tökéletes, és nem szorul változtatásra, ezért nagyon nehéz elérni sokszor azt is, hogy egyáltalán meghallgassák az embert, nem hogy elfogadják a véleményét. Így jártam én is, hiszen az én feladatom lett a cégnél az új céges telefon flotta kezelése. Persze ők csak arra gondoltak, hogy szükség van valakire, aki az előfizetéseket kezeli, az új belépőknek, távozóknak, aki kapcsolatot tart, aki a változtatásokat megkéri, a csomagokat kialakítja stb. Arra már egyikőjük se gondolt, hogy mi történik akkor, hogy ha egy kolléga beérkezik azzal, hogy mondjuk a telefonja kijelzője betört.

Ezt én próbáltam jelezni a saját főnökömnek, de valahogy azt láttam rajta, hogy fel se fogja mit mondok, ám én tudtam, hogy egy több száz főz cégnél egy mobiltelefon szerviz kötelező tartozéka egy céges telefon flottának, ezért el is kezdtem keresgélni, hogy amikor majd éles szükség lesz rá, már kész ajánlattal tudjak szolgálni mindenki számára. Ajánlások útján el is jutottam az andoridszerviz.hu csapatához, és azt kell mondjam, hogy így, hogy közel fél éve már velük dolgozunk együtt nem is döntöttem rosszul. Biztos, hogy nem találtam volna náluk gyorsabban és profibban dolgozó csapatot. Könnyű velük kommunikálni, és hihetetlen jól dolgoznak szakmai tekintetben is. És hát persze kaptam azóta ezért egy dicséretet, és egy ígéretet, hogy legközelebb meghallgatják amit akarok mondani bármelyik projekttel kapcsolatban is.